LSEsiune de 10

LSEsiune de 10!

Scopul proiectului:

Pregătirea studenților din Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor pentru sesiunea de examene, prin dezvoltarea cunoștințelor teoretice și practice.

Descrierea proiectului:

Proiectul „LSEsiune de 10!” este la a II-a ediție și constă în sprijinul studenților de licență din cadrul Facultății de Economie și Administrarea Afacerilor în vederea pregătirii materiei la diverse discipline prin dezbateri, rezolvarea de exerciții și clarificarea anumitor noțiuni teoretice împreună cu profesori specializați pe diferite domenii, pentru a facilita modul de rezolvare a subiectelor de la examenul final din sesiune.

Perioada de desfășurare: 17 mai – 30 mai 2021

Activități:

  • Întâlniri de remediere;
  • Dezbateri;
  • Rezolvare de exerciții;
  • Seri sociale;
  • Activități interactive.

Formular de înscriere

Echipa de organizare

Testimoniale din prima ediție

IMG_42341

Am simțit un mare minus în rândul studenților, cu privire la asimilarea materiei pentru examenele din sesiune, frica de a adresa întrebări în cazurile în care nu se înțeleg anumite noțiuni și senzația de dominare a profesorilor în timpul orelor de curs sau seminar.
Însumând toate cele enumerate mai sus, a luat viață conceptul „LSEsiune de 10!” un proiect cu și pentru studenți, unde se pune accent pe un mediu plăcut, unde studentul este liber să își expună neclaritățile și să-și aprofundeze cunoștințele.
Pentru mine, în calitate de coordonator al proiectului, fiind la prima ediție, plecând de la o simplă idee și ajungând la un rezultat de peste 1100 de studenți participanți în cadrul proiectului, a fost un rezultat uriaș, obținut prin munca și devotamentul de care a dat dovadă echipa de organizare.
Țin să le mulțumesc domnilor profesori invitați pentru că au dat curs cererii noastre de a susține câte o seară remedială în cadrul proiectului și echipei mele pentru că au crezut în acest concept și că au fost mereu alături de mine în organizarea acestuia.

Daniel Abalași

Coordonator proiect

George Aevoae1

Vreau să mulțumesc Ligii Studenților Economiști pentru preocuparea constantă de care dau dovadă vis-a-vis de actul de învățare.
Proiectul „LSEsiune de 10!” este un exemplu în acest sens, având drept scop motivarea și determinarea studenților în a se pregăti pentru examenele din sesiune și în a-și putea clarifica, în același timp, unele noțiuni mai dificile.
Pot spune că experiența din cadrul proiectului m-a surprins într-un mod plăcut, prin faptul că am găsit studenți motivați, pregătiți cu întrebări, care au participat activ la discuțiile din cadrul întâlnirii.
Vreau să felicit echipa care s-a ocupat de acest proiect marca LSE și să vă urez tot succesul din lume în noile proiecte și în misiunea voastră de a cultiva în tânăra generație dorința pentru excelență.

George Aevoae

Profesor

IMG_43542

Acest proiect m-a ajutat mult, mai ales pentru că m-a pregătit pentru prima mea sesiune de examene.
Mi-a plăcut faptul că nu s-a predat efectiv, implicit nu a fost un val de informaţii care să te lovească. Profesorii au venit cu prezentări pentru a ne răspunde într-un mod prietenos la întrebări.
Dacă aş mai participa la acest proiect? Categoric. Pe lângă faptul că m-a ajutat să umplu nişte goluri, m-a făcut să nu mai fiu atât de stresată în legătură cu sesiunea.

Andreea Ghebîrsină

Participant

Mihai-Carp-500x400

Inițiativa LSE de a derula un astfel de proiect este una lăudabilă. Cu siguranță, sprijinul acordat în cadrul proiectului „LSEsiune de 10!” prin organizarea unor cursuri remediale răspunde unei necesități stringente ale studenților, mai ales în aceasta perioadă, în care cursurile se desfășoară în format online.
M-am bucurat nespus de faptul că participarea a fost numeroasă și studenții au avut deschiderea necesară în a aborda elementele mai puțin asimilate pe parcursul semestrului.
Consider deosebit de utilă implementarea unor astfel de proiecte și în viitor. Mult succes!

Mihai Carp

Profesor

IMG_52138

După părerea mea, proiectul „LSEsiune de 10!” este unul foarte util, întrucât acesta oferă studenților oportunitatea deosebită de a-și clarifica omisiunile în materia de pe parcursul semestrului.
În calitate de membru în echipa de organizare a primei ediții, mi-am adus aportul în realizarea proiectului și consider că acesta este de succes. De asemenea, mi-a făcut plăcere să colaborez cu toți voluntarii din cadrul echipei.
Totodată, ca participant la sesiunile de remediere, am rămas cu impresii plăcute, am învățat lucruri noi, iar cel mai important – m-am simțit pregătit pentru sesiune!